skogsmullar

Hejhej. (Nora skriver)
Idag så har vi varit hos shettisarna igen. Jag sov hos Sofia igår så vi åkte gemensamt till dom runt 11. Tog in dom och borstade och myste sedan så på med tömkörningsgjord på Sune och eftersom den andra är för stor för Fenja så gjorde vi en egen variant. Spände fast ett schabrak med en täckesgjord och i den spände vi fast ett par tömmar och en snodd. Vi gick ut en mysig runda i skogen, var ute i ca 20 minuter och tog några skutt över stockar som täckte stigarna vi gick på. Fenja var jättepigg och framåt och hoppade superfint, jättefin teknik med både ben och rygg så vi är jättenöjda! Sune jobbade på jäkligt bra, som vanligt alltså. På hemvägen så var båda trötta så vi gav dom lite hö och sen fick dom gå ut i hagen där stackars Balder stod och gnäggade efter dom! Sen så satt vi kvar någon halvtimme och fotade Backie men sen runt halv 2 så gick vi till bussen. Sofia åkte hem till sig, jag hem till mig. Tyvärr så glömde vi att fota idag, vi gör det imorgon istället så får ni se hur supersöta dom var. Sofia kanske kan lägga in någon fin bild på Backie lite senare, aja vi får se. Men bilder kommer ändå imorgon för då ska dom få visa upp sig framför kameran, haha!
Pussar!

Kommentarer
Postat av: fanny

Vem ä backie?

2009-08-17 @ 18:58:13
URL: http://fannyhaver.blogg.se/
Postat av: jossan

Okej! :)

Skulle det gå om jag fick komma och hälsa på dom?

Slutade med dom bara för att jag fick en egen, eller hon är min på foder så jag hade inte tid med dom.

Men skulle vara jättekul om jag fick hälsa på!

För jag bor ju även i Hagaberg ;)



Kram

2009-08-17 @ 19:42:10
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: jossan

Hur länge har ni tagit hand om shettisarna? :)

Vad jag minns så var ju Sune rätt ung när jag red, tror att jag var den första som red honom :)

Saknar dom.. <3

2009-08-17 @ 21:00:07
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: jossan

Okej :D

Jo det kanske stämde, att det var du, hehe kommer inte ihåg sååå himla mycket, för jag hade för mig att jag skrittade honom första gången, men så kanske det inte va, jag kanske bara va bland dom första som red honom, första kanske va du fast det trodde inte jag, FÖRST :P haha!



Men okej, jag får prata med Lena om jag får komma och hälsa på.



Kram

2009-08-18 @ 08:01:22
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: fanny

okej det ska jag göra =)

2009-08-18 @ 11:28:08
URL: http://fannyhaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0