vi är sämst på att uppdatera - we know!

Hejhej! (Nora skriver)
Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för vår otroligt dåliga uppdatering! Vi har inte varit hos shettisarna särskilt mycket och dom gånger vi har det sen senast vi skrev så har jag trott att Sofia skulle uppdatera eftersom hon har alla bilder. Men nu så har jag snott lite bilder från henne och tänkte berätta lite kortfattat om vad vi gjort dom senaste gångerna hos dom små köttbullarna!

Vi har ju letat medryttare åt vår lilla ögonsten Sune som ni säkert vet om ni har följt vår blogg! Nu har vi hittat en supersöt och rar liten tjej, Johanna heter hon. Liten och tuff som satan - aldrig att Sune vinner över henne! Hon är så grym, har jättemycket tålamod, modig som bara den, tuff och förstående. Hon fattar när Sune börjar konstra om det är att han bara dummar sig eller om det är att han inte förstår! Dock så flög hon av på provridningen men det är en annan femma, hehe! Men superduktig är hon iallafall, jag är jättenöjd att vi hittade henne!


Vi var hos shettisarna i måndags, jag och Sofia för vi hade studiedag. Så då var vi där och pysslade med dom. Vi spärrade av en liten bit av hagen och satte för med "rep" så det blev som en liten ridbana typ :) Sen så byggde vi upp ett litet hinder som Fenja och Sune fick skutta över, till en början med hjälp av Sofia men sen så klarade dom och förstod själva vad dom skulle göra. Superduktiga var dom!♥ Fast det var inte så roligt längre när dom kom på att när vi sänkte repen så kunde dom hoppa över och när vi höjde så kunde dom springa under. Så det blev lite jagandes efter dom i hagen, haha! Men vi avslutade med några skutt över en oxer som Sofia så fint byggde upp och så släppte vi ut dom "till friheten" efteråt, haha! Det är väl det jag kommer ihåg utav gångerna vi har varit där på sistone! Men vi ska bli bättre på att uppdatera, och Sofia bättre på att lägga upp bilder och filmer (eller hur Sofia!?) Haha, lite skämt åsido sådär! ;) Men jaa, det var väl allt för mig. Vi eller iallafall jag lovar att uppdatera nästa gång vi far dit! Puss på er hästnördar!

Fenja skuttar över :)   Sune med vinden i "håret"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0